Det var inte igår

Herregud, jag skriver ju aldrig i bloggen längre. Så blir det när man har den här jäkla kursen i skolan och en kursbok som suger livet ur en. Har läst 10 sidor nu under lite mer än en timme och jag mår fan dåligt. Men måste kämpa lite till om ett tag.. blir väl att sitta till man ska sova. 

any way idag var vi vid medis med skolan och fick träffa våra handledare för praktiken, vilket var kul och spännande. Det verkar finnas många olika spännande projekt att ta del av. Emma och jag kanske ska få vara med och designa en informationskampanj för vaccin mot livmoderhalscancer! Det verkar ju som värsta grejen, jag vill, jag vill!! 

Nu ska jag och anders diskutera lägenheter... får se om vi ska buda på någon nu i veckan... renoveringsobjektet kanske?

   

Kommentarer
Postat av: Karin

Hallå, du får ju skriva hur synd det var om mig också! :( Men din praktikplats verkar ju kul i alla fall! Jag tror min också blir bra, bara vi får kontakt med henne :P

2008-09-24 @ 19:15:16
URL: http://curridutten.blogg.se/
Postat av: Cam

det blir den säkert! vi komnmer ha kul under praktikveckorna, så får vi tänka. Positiv affirmation kör jag stenhårt på nu! My new thing

2008-09-24 @ 22:16:01
Postat av: Karin

Bra där! Vi får pusha varann!

2008-09-26 @ 16:14:26
URL: http://curridutten.blogg.se/
Postat av: Cammi

självklart! fast vet inte hur bra det gick att plugga i går, känns som inget fastnar.. fast läste lite lektionsanteckningar idag och då kändes det lite bättre... men jag är positiv!

2008-09-27 @ 16:59:27
Postat av: Karin

Positiv lönar sig, grattis till att ha klarat tentan tjejen! :D

2008-10-03 @ 17:13:19
URL: http://curridutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0